الأربعاء، يناير ١٤، ٢٠٠٩

من زمااااااااااااااااااااااااان




يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة



من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان



الواحد مش جة هنا بجد حاسس انة داخل شارع جديد او بيت جديد



لا بجد حاسة بغربة خفيفة فى المدونة بعد ما كنت بشيك عليها كل ثانية بالريفرش واشوف فى حاجة جديدة حصلت هههههههههههه بقيت مش لاقية وقت افتحها حتى اشوف شكلها

يلا فعلا الدنيا تلاهى



المهم كل سنة والجميع بخير ويارب تكون سنة حلوة على الجميع



طبعا مش هتكلم عن اى مووضوع لانى الصراحة دماغى مش فيا الايام دى بس

عموما انا حاسة انها هتبقى سنة حلوة بالنسبالى ان شاء الله وحاسة انى هنجز فيها حاجات كتير مهمة

واتمنى بجد انى احققها لانى فاكرة السنة الى فاتت بردة قعدت فى اولها وقلت هعمل واسوى وكانى ومانى ودكان الزلابنى

ولا حاجة من دى حصلت خالص ولا حتى ربعها

بل اعتبرها كانت سنة كبيسة شوية اى نعم اتعلمت فيها شوية حاجات وخدت معلومات واتعرفت على ناس بعتز بيها

بس الحمد لله



اتمنى انى السنة دى احقق الى بتمناة ومش اكسل لانى كسولة مووووووووووووووووت ومن محبى فكرة التاجيل لاى حاجة حتى لو هقوم اشرب بق مية باجلة كمان شوية علشان مش عارف اية ممكن يحصل اية ... صفة وحشة مووووت



مع علينا كفاية نم عليا كدة الواحد مش ناقص ذنوبة تكتر عن كدة



المهم انا بجد وحشتنى المدونة ووحشتنى مدونات الناس الى كنت بدخلهم । بس ربنا ييسر ان شا ءالله والامور تتظبط كلها


هناك ١٠ تعليقات:

TIMMY !! يقول...

السلام عليكم و رحمة الله

أهلا بيكي في وسط مدونتك و مدونات الناس مرة تانية ..

و يارب يكون العالم الواقعي اللي شغلك أفضل من العالم الافتراضي اللي هنا ..

و ربنا يحقق أماناينا و أهدافنا كلنا ..

jehan يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة تيمى

والله نورت المدونة

والحمد لله
العالم الواقعى مقدرش اقول احسن بكتير

بس الحمد لله حاسة انة هيبقى افضل ان شاء الله

وربنا يحقق امانى الناس كلها والى فيها الخير ليهم ان شاء الله

rainbow يقول...

جيهان
حمد الله على السلامه
بصراحه أنت طولت عليتا شويات
وكنت با أدخل المدونة كل يوم
يعنى مشاوير كثيرة أكثر من 3 الآلاف ميل
بس اليوم انا مشق مصدق نفسى
وحاسس أنى نسيت تعب المشواير دى كلها
أهلاً و سهلاً بك يا جيهان مرة أخرى
بس ايه جبتى لينا معاك ؟
دمت بود و شوق

rainbow يقول...

الحمد لله
أنا من أول ما شفت اللمبه بتنور
حسيت إنك رجعت لمدونتك
يا رب دايماص منورة

rainbow يقول...

بس أنا خايف إنك نورت لنا اللمبه
و مشيتى علشان نسكت......
ههههههههم
:
مش
ها
نسكت

jehan يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليك يا قوس قزح

بجد انا سعيدة ان فى ناس فكرانى

بس ان شاء الله ليا عودة قريبة للمدونة
وشرفنى تواجدك

rainbow يقول...

طبعاً ناس كتير فاكراك
"
شوفى عدد الردود اللتى ترد اليك
"
:)
نحن معجبين بكتاباتك الحرة
و بوحك العطر
و تواجدك مع حروفك الراقية
كونى دائماً قريبة
لك ودى

الازهرى يقول...

جيهان جيهان جيهان

صراحة مش فاكر قوى

لكن احاول افتكر

يمكن


بجد وحشتينا جدا وربنا يجعلها سنة سعيدة على الجميع

وطبعا انا متفق معاك فى جزئية النم بالذات

تحياتى وانتظارى للجديد

TIMMY !! يقول...

scoopy dooby doo .. where are you ?? :)

jehan يقول...

الازهرى ههههههههههههه كده كام شهر ينسوك ماكنش العشم ابدا

تيمى انا هنا اهو حيه اسعى فى بيتنا ههههههههههه