السبت، يناير ٠٥، ٢٠٠٨

انا .....................

صباح الخيرات
اولا انا لا مع الاخوان ولا انا ضدهم ولا تبع اى حركة ولا ضدها ولا ليا فى السياسة اصلا ।
كل الموضوع ان وانا بقرى فى المدونات قابلتنى مدونات اخوانية
ولقيتهم بيتكلموا وكأنهم مش من مصر
زى انا اخوانى , انا اخوانى ابا عن جد زى ما يكون جركة الاخوان بقت بلد جوة البلد والمنتمين ليها مش مصرين
ما فيش مشكلة ان اى حد ينتمى لاى حزب انما يبقى الموضوع زى الوراثة وكانها مسألة قومية
ويتحول الموضوع انا بحارب علشان انا مع الحزب دة مش بحارب علشان مصر
اعتقد ان الموضوع بقى غريب قوى المفروض ان كلنا مصريين بغض النظر عن حزب اية او ديانة اية وياحول الموضوع للندافعة عن الحزب دة علشان انا منتمى لية مش اكتر .

وجهة نظر مش اكتر ولا اقل .

هناك ٥ تعليقات:

Dr. Kafy يقول...

وجهة نظر برضه

غير معرف يقول...

وجهة نظر جميلة جدا
بس مش معنى إن يكون فيه مجموعة ليها انتماء داخلي لبعض ((( إلى جانب ))) انتماؤهم العام لمصر إنهم دولة داخل الدولة

لك تحيتي
مدونتك جميلة فعلا

jehan يقول...

د\ كافى اشكرك على التواجد


مصطفى / انا مش اقصد انى انكر عليهم انتمائهم ابدا انا بس ضايقنى انهم بيزكروا نفسهم على انهم منتمين لجماعة الاخوان وليس الى مصر ودة المفروض يعنى الاصل يقول انا مصرى منتمى لحزب الاخوان وليس انا اخوانى انتمى الى مصر فا مصر هى الاصل وليس الحزب .

أحمد منتصر يقول...

وهو ده الإطار إللي بيجمعنا كلنا

كلام تمام

jehan يقول...

ميرسى ليك احمد على مرورك والحمد لله ان فى حد متفق معايا